fredag! :D

hej.
NAJS nu äre fredag :D:D:D
skolan idag gick jätte fort men saknade tessan :( hade prov i hemkunskap gick nog ganska bra :) det var inte så svårt. efter skolan åkte jag hem o när jag skulle gå hem från bussen så började de ju såklart spöregna :thumbdown:  :O inte kul alls. menmen nu har jag precis fixat med mitt gymnasie val o ändrat till Vadstena, turism som förstahandsval.
så om jag kommer in så blire att flytta efter sommarn vilket känns som att det skulle vara jävligt skönt just nu! orkar inte va hemma längre snart asså. :( för att citera min pappa '' det här är fan inget att komma hem till längre''
jag börjar faktiskt nästan hålla med honom.... 
aja that's life learn to live whit it! men nu ska jag väl inte sitta o tycka synd om mig sjäv. eller vad jag gör? för vem blir gladare av det lixom ;) haha men kände bara för att skriva nått. :) ménmen ikväll ska jag inte göra ett piss blir nog att kolla på film o chilla lite :D hahah men orkar inte skriva mer så goodbye!


jag o syster :) <3

pusssss ♥

Kommentarer
Postat av: tessan

fyfan vad jag saknar er!

2010-04-24 @ 11:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0