Godmorgon!

hejhej.
vaknade för en liten stund sen, fyfan va trött jag är... blää och värdet ute gör det ju inte mycke bättre asså. USCH!. men iaf igår så var jag ju som sagt på stan med emma en stund, jag köpte en tjocktröja, ett linne, en annan tröja, solglasögon, parfym och en ring. kanske lägger upp bilder senare :) om jag orkar.. efter stan så åkte vi hem hit en stund och sen drog vi upp till tessan o träffa henne o simon. trevligt trevligt. vi kollade film o jag och tessan hade vattenkrig innomhus typ. och JAG VANN :D för tessan blev blötast :D:D hahaha. sen drog jag och emma hem vid tio nån gång.
Och idag tänker jag inte göra ett jävla piss för jag mår inte så super bra, bara ligga och kolla på film hela dan sköööööönt! men nu ska jag gå ner och hoppa in i duschen.

gammal bild.:)

pusssss. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0