I want to know what love is.... lalala.

hej.
vaknade för en liten stund sen.. var helt borta i huvet när jag kom hem så gick in och la mig på soffan och somnade, så jävla skönt. men min huvudvärk som jag nu har haft i snart 3 dar i sträck verkar inte vilja försvinna. ååh! inget hjälper fan.
men iaf skolan idag gick sjukt fort HÄRLIGT och jag slutade tidigt idag oxå, 12.50 najs :D emma var sjuk idag :/ blir alltid så tyst o tomt utan henne. efter skolan hade jag tänkt att gå och träna men så blev det ju inte pga. mitt huvud.. usch! menmen ja känner att mina inlägg har varit väldigt tråkiga och deppiga på sistonde, men känner att mitt liv är inte precis på topp just nu! men skit samma nu ska jag va glad och gå ner och sätta mig o plugga so.
SHIT VA KUL! :D:D:D... *host* ;)


snygg man är i håret då ;D

pusssss!

Kommentarer
Postat av: bebas;D

snygging :D<3<3

2010-04-13 @ 23:13:19
Postat av: bebas;D

snygging ;D<3

2010-04-13 @ 23:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0