Jag älskar solen! (a)

hejhej.
första dan i skolan efter lovet idag då. usch!
 men nu sitter jag iaf och kollar på ghost wisperer och lyssnar på  musik :) najs. är så jävla trött så orkar inte göra nått annat sov typ bara 2 timmar inatt eller nått :tired: . kan typ fan inte sova på nätterna längre :/ usch på det har varit sjukt trött hela dan somnade seriöst på franskan haha lyckat!. sen så har jag varit påvärldens sämsta humör hela dan oxå för att jag har haft så jävla ont i huvet! och så kundee ju inte den där j*vla skolsköterskan ge mig en J*vla fungerande huvudvärkstablet heller :O åååh! sen så är jag sur för en massa andra saker med men det tänker jag inte skriva här :). menmen nu har jag knarkat lite ipren så nu har jag inte lika ont i huvet iaf och så är jag lite gladare med :D haha.
och imorgon äre skola igen men kort dag som tur är. och sen ska jag nog träna för det var ett tag sen. :thumbdown: måste fan börja träna ordentligt nu!



jag älskar min rosa tröja :D och ipren! :thumbup:



pussss!

Kommentarer
Postat av: bebas;D

jag har tråkigt :O men du är fett fin sötnos :)<3

2010-04-13 @ 23:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0