Löööööördag :D ♥

Hej Hopp Gummisnopp :D
emma sov här i natt mysigt :) Idag har vi varit i Vadstena och kollat in en skola där som jag nog ska gå på :) om jag kommer in :) fast vet inte riktigt om jag vill det än för då ska jag flytta dit och bara vara hemma på helgerna. men måste bestämma mig snart fan. fatta vad jobbigt och bara lämna allt här :O jag kommar ju sakna alla jätte mycke :( men en fördel är ju  att jag slipper bo hemma :D SÅ J*VLA SKÖNT! men iaf efter vadstena så åkte vi en snabbis till linköping och handlade lite grann. och sen hem till datorn en stund. och nu har emma gåått hem för hon skulle kolla på körslaget med sin mamma :) och nu  ska jag nog sätta på en film.

emma o jag i bilen :)








pusssssss ♥


Kommentarer
Postat av: bestis festis

BÄSTA !! <33

2010-04-18 @ 14:05:07
URL: http://emmaasofiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0