med emma (a)

hej.
är med emma nu :D vi har målat äggskallar.. hahahahahah. och nu ska vi kankse åka moppe ner till blacka :) KALLT :O vi har suttit och läst gammla brev från när emma när hon var liten, då tyckte hon att jag var jätte snäll :D men det var jag inte... hahaha. men skriver mer sen .


'' hej sara det var Länge sedan vi skickade brev till varandra män nu har jag gjort det eller hur. hur mår du jag mår bra mår bra kan vi två vara på skolan bara du o jag någon gång snälla
Hejdå''

ETT ANNNAT BREV FRÅN EMMA :D
'' hej sar du måste bara komma hem till mig och Titta på filmer som tilliksempel en snattare på jackass och grinchen den är ny den är bra eller hur du är snäll tycker jag det var länge sen vi två skoja eller hur kram hejdå från emma till dig''





pussilipusssili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0