Söndag...

hej.
sitter hemma på mitt rum och mår inte så jätte bra har as ont i huvet. och sen så är jag på världens sämsta humör oxå! ååh.. :/ men iaf skulle ha åkt till linköping nu på morgonen och köpt en ny skrivare men så blev det inte för min kära föräldrar ska vara så gulliga mot varandra hela tiden.. så jävla trött jag blir på dom asså. blä. aja men ska inte göra nått speciellt idag ska väl kanske plugga lite so för jag tror vi har so prov på onsdag eller fredag? :S
gårdagen var väl inte mycke roligare den hellr städade min garderob och sen gjorde jag inte ett piss typ kollade på film o satt o surade. KUL!
aja vilket roligt inlägg det här blev då :O men skit samma.



åhh jag orkar inte....  :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0