Torsdag! -.-

hej.
blev ingen skola för mig idag heller. har fortfarande ont i huvet typ fjärde eller femte dan i rad nu. usch. fyfan vad tråkigt det är att bara sitta hemma hela dagarna då! bara sitta och glo på tv är så sjuuuuuukt tråkigt. men idag så var det ju fint väder så jag gick ut och satte mig i solen och pluggade och läste i nåra timmar :) härligt!  och sen vid fyra så kom äma päma förbi en stund. :D saknat henne massor inte träffats sen i måndags :O  och nu har jag precis lagat lite mat o ätit. blää :)
Funderar starkt på att vara hemma imorgon med faktiskt för har två prov, nationellt i matte och so prov nått skit om kirg. och jag har inte kunnat pluggat nått har inte orkat. men har säkert ont huvet imorgon med så det löser sig nog :P haha men ska nog försöka plugga lite nu iallafall :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0