torsdag? :s

hejhej.
vaknade för ungefär en timme sen men känner mig forfarande inte helt vaken asså. nyss när jag var nere och skulle  borsta tänderna så  var jag typ en millimeter ifrån att trycka ut tvål på min tandborste. MUMS! ;o menmen nu sitter jag iaf och kollar runt lite och lyssnar på musik och har sjukt ont i huvet oxå :/ inte kul.
igår var jag duktig och städade mitt rum vilket behövdes kan jag ju lova. sen tänkte jag åka o träna men orkade inte åka moppe så jag sket i det. så istället låg jag hela kvällen och glodde på film. SKÖÖNT!
Men idag ska jag nog fan iaf åka och träna även om det är kallt o åka moppe. elller så ska jag kanske dra in till stan en snabbis och byta/lämna tillbaka en tröja från monki. fast just nu känner jag bara för att gå och lägga mig igen och sova bort hela dan..



gammal bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0