yä!

halllå!
slutade tidigt idag, skööönt :) o efter skolan åkte jag emma o sara in till stan en sväng :) najs kan jag ju lova. sara var inte med så jätte länge, hon försvann  bara för hennes pappa dampade på henne eller nått? vad vet jag, jag är bara en unge..:O :o :O  men jag o emma blev kvar i stan ganska länge för vi typ missade två bussar :P haha. jag köpte ROSA converse (a) love love love. o så köpte jag två linnen, två toppar? eller vad man ska kalla det?, ett blått nagellack, en ring o ett par trosor :) lite grejor blev det ju iaf :D
men nu är jag iaf hemma igen o sitter på mitt rum o lyssnar på musik väldigt ovaligt.. :)


super dålig bild jag vet men orka bry sig :D slände bara upp allt på sängen.

 
emma i bussen på väg hem.. hahahahha

 
en snigel.. usch.


pusssss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0