can't stand it!

hej.
håller på o packar, flyttar ju på söndag då.. eller flyttar o flyttar jag kommer ju hem på helgerna o så. o helvete vad mycke skit det är man ska ha med sig. kommer behöva packa i typ 300 väskor :p blääääää. haha men ah. :) igår var jag o emma på rixfm riktigt roligt! :) emma nöp en kille som stod framför oss i rumpan :D hihih. lägger upp bilder från igår sen :) o idag blire troligtvis att åka in till stan igen fast med maria o nåra andra om jag orkar är typ helt slut! :o skulle helst vilja gå o lägga mig o inte vakna på några år! eller nåra dar iallafall :) men nu ska jag väl packa vidare å sen fixa mig lite kanske. :) hejdå.


 ÄLSKAR MIN BÄSTA VÄN! KOMMER SAKNA HENNE SÅ JÄVLA MYCKE!




PUSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG KOMMER SAKNA DIG!!! :( ÅÅÅÅÅH

JAG ÄLSKAR DIG SARA <33333

2010-08-20 @ 14:10:11
URL: http://emmaasofiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0