hej.
ligger i sängen ska väl snart sova så jag orkar gå upp imorgon. nu har jag iallafall äntligen fått internet på mitt rum här, as najs! idag så var det en sjuk seg dag i skolan.. slutade vid fyra :/ as seeeeeeeeeeegt! menmen. när vi slutat så typ drog vi o käka o så o sen till konsum o sen tillbaka hem till elevhemmet o spelade kort en stund. sen blev det nörda data en stund innan fångarana på fortet (y) o efetr det så satt vio snacka en stund :) trevligt! o nu sitter jag här o paratar med lite trevligt folk på msn. men nae nu måste jag sova!
GODNATT! :)


frida och madelene förut idag! :)


Pusss!



saknar dig!

Kommentarer
Postat av: bestis festis

är det mig du saknar ? <3333

2010-09-01 @ 12:08:15
URL: http://emmaasofiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0