Godmorgon!

hej.
kom precis ut ur duschen o nu ligger jag i min säng tillsammans med en trött liten emma :) ska väl snart börja packa färdigt det sista skiten.. bläää jag vill inte börja skolan imorgon! :( vill ha sommarlov i nåra månader till.. 
igår så var jag och emma på marknaden inne i stan. hittade typ inte ett bajs. när vi kom hem från stan så lyssna vi på musik o dänsa en stund o sen tog vi mopeden till  skärtblacka o köpte pizza :) när vi kom hem så kollade vi på film, virus i bataljonen? och jalla jalla. o så kom joakim, nemo och nån erik hit en stund. jag o emma somnade väl runt halv fem. o så gick gick jag upp vid kvart över åtta imorse så kommer vara lagom trött idag aså. :p
vet inte när jag kommer kunna skriva nästa gång, vet inte hur det blir med internet där. :)


pussss!

Kommentarer
Postat av: abvfa

kan du komma hem eller ? :( :( :( :( :(

baaaaaaajssssss äre utan dig.. :(

älskar dig bestis festis <3<3<3

2010-08-23 @ 16:40:06
URL: http://emmaasofiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0