lööördag!

hej.
har inte haft internet på hela veckan så har inte kunnat skriva förns nu.
 nu sitter HEMMA framför tvn med mamma o fia och kollar på dansfeber :) så jävla skönt att vara hemma aså har längtat hela veckan! men det har faktiskt varit en riktigt rolig vecka endå :) men har saknat allt här hemma jätte mycke! men man vänjer sig väl så småning om :) alla på den där skolan här hur snälla som helst! idag har jag iallafall varit med emma hon kom hit igår o sov här, fuck vad jag har saknat henne! började till o med att gråta när jag träffade henne igen igår, fuck va glad jag blev! :D ofyfan va vi tjöt när jag åkte i söndags. :p  hhaha. men ah idag har vi iallafall varit i linköping o i norrköping en sväng med o shoppat lite :D hittade en grön skjorta, en t-shirt, en annan grön tröja, två halsband, örhängen o en ring tror det va allt.. lägger väl kanske upp bilder tomorrow :) och imorgon ska jag träffa joakim o kanske emma :) najs! men skriver mer imorgon för nu ska jag va social med mami o fia :)

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0