godnattttttttttt

hej.
ligger i sängen o fryser som en jävla fucking jude! :( mår inte så bra heller har ont i huvet o mår illa som F*N. ANAL OXÅ!
aja idag vare iallafall sista dan på praktiken, skönt fast endå inte kommer nog saknat lite grann.. :/ har faktiskt varir riktigt roligt där. menmen efter praktiken så gick jag på stan o väntade på emma. köpte julklapp till mamma och fridA ;) o sen kom emma o vi gick o käka på donken.
sen gick vi på stan en stund till o sen ner till resecentrum o träffa alex o gick med honom till MAX för han var tydligen hungrig. aja o sen åkte vi hem typ o nu ligger jag här o ska snart sova :) ska bli sjukt skönt med sovmorgon imorron asså!

BTW SÅ SÅG JAG MARKUS KRUNEGÅRD ♥ IDAG! HAN KOM IN PÅ MIN PRAKTIKPLATS O FIKADE! coolt javet! :)

nääh godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0