hur säger man till nån att hjärtat längtar ut?

hej.
sitter o tråkar på mitt rum. har inget att göra!!! :(
kul dag idag aså, den började med att jag försov mig i morse o fick stressa som en idiot för att hinna med bussen. och sen när jag väl stod o vänta på bussen så kom den inte! dom sket tydligen att åka till min busshållsplats imorse.. så mamma fick skjutsa mig till vånga så jag fick vänta i en timme på nästa buss.. så jag kom typ en timme försent till praktien idag KUL! aja. efter praktien iallagfall så gick jag på stan för skulle försöka hitta present till min mammi som fyller imorgon men hitta int ett skit! :( elle rjo lite grejer till mig själv men ah... :) analhål oxå att jag måste gå på stan imomrgon oxå då... aja måste ju bli klar med alla julklappar endå så. nä nu tänker jag fan kolla på film eller nåttt.



pussssssssssss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fin du är världensbästa!! <3

2010-12-20 @ 23:30:07
URL: http://emmaasofiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0