Say it again.

hej.
har SJUKT JÄVLA ANAL TRÅKIGT!  blääääääääää.
idag så har jag varit på stan med emma (Y) och så träffa vi vilma där  med så gick med henne en stund. milma roligt faktiskt. jag är raggarn nummer ett ;d hähä upss. sjukt mycke folk vare på stan iallafalll. JOBBIGT. köpte iallafall ett par jeans, en klänning, en skjorta och nån annan typ tröja grej. kul. tog hål i öronen oxå btw. najsigt gjorde lite ont sådära typ. men ah så äre. och så brände jag mig med plattängen på haösen oxå, ajajajjaja. :( usch. men nääääää har inget att göraaaaaaaaa. åååh. nä tänker fan gå o lägga mig o sova. är sjukt trött. hoppas på att det kanske blir att träffa emma en stund imorgon med!













 

 

sjukt rolig dag hare varit iallafall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0