somebody tell me why i'm on my own if there's a soulmate for everyone.

hej.
har precis suttit o glott på tre avsnitt av house med mamma o pappa lite halvmysigt sådär :)
Idag så har jag iallafall varit i linköping med mamma o fia på rean. köpte ett par jeans, ett par byxor, en tröja, en mössa o typ ett armband o lite grejer :) blir att gå på rean imorgon med fast med emma innne i stan :) roligt, saknar min lilla bruuud :d  ah vad ska jag skriva mer dååååååååe kan ju säga att mitt brandlarm på mitt rum gick igång inatt o jag vaknade inte... haha snacka om att sova djupt. lite läskigt faktiskt för om det börjar brinna så kommer jag lätt brinna inne ;o upsss inte så kul kanske? men nu ska jag gå o lägga mig o kolla på film o sen sova så jag orkar gå upp imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0