grattis bestis!<3

Idag fyller min lilla emma 16 år! ojoj börjar bli gammal vafan :o hihi

MEN GRATTIS IALLAFALL :D


















jag vet att du älskar bilden emma...



idag är ingen vanlig dag, för idag är det min bestis födelsedag :D !

emma du betyder mest för mig går inte att förklara hur mycke jag älskar dig och hur glad jag är för att du alltid finns här för mig. du är en sån vän som alla vill ha. ae vet inte vad jag ska skriva mer än att du helt enklet är BÄST! och kommer alltid att vara. <3

ALDRA BÄSTA VÄNNER FÖR ALLTID! ♥


Kommentarer
Postat av: bestis festis föralltid

tack gumman! även fast jag inte tycker om den där kondombilden så älskar jag dig mest! du är underbar, världens bästa bestis festis man någonsin kan få! <3333 tack för att du är min bästavän!

2010-02-04 @ 14:51:29
URL: http://emmaasofiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0