stan med emma.

tjaa.
gick upp vid klockan nio idag ungerfär och fixade mig och så. sen så gick emma och jag till slagget och väntade på 11.40 bussen till stan, men den kom aldrig så emma ringde till östgötatrafiken och dom sa att bussen inte kunde åka till slagget elller nått p.g.a all snö o shit så då sickade dom en TAXI till mig och emma som vi fick åka med in till stan cooolt :D eller inte så värst det lukta rätt illa i taxin haha. det är ju fan as dyrt. aja men vi har i  alla fall gått runt på stan hela dan idag kom alldeles nyss hem.
jag köpte ganska mycke grejer faktiskt, typ 4 tröjor, linne, bh, 2 nagellack, örhängen, armband och  2 par hårspännen med rosetter, det var nog allt :). eller nej jag köpte en födelsedagspresent till emma oxå. ;D  
nu sitter jag och lyssnar på musik och väntar på att min lilla emma ska komma hit, men hon kommer inte förns nio nån gång. hon ska ialllafall sova här inatt :) mysigt värre :)
lägger ut bilder sen.




pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0