1000 grader varmt?

hej.
äre inte bara sjukt varmt ute idag eller, det var typ 44 grader i solen förut!! men ah idag har jag inte gjort nått speciellt än så länge, bara typ solat o badat. har inte orkat göra nått annat för har inte sovit mer än kanske 4 timmar på två dygn nu. det är för varmt på mitt rum så ligger vaken hela nätterna typ.. inte kul. men ikväll när det har blivit lite svalare ute så ska jag iallafall måla färdigt det där förbanade staketet om jag orkar (a) men nää nu orkar jag inte sitta vid datorn mer. hejdå!
pusssssssss!



JAG SAKNAR MIN BESTIS!! <3

hurskajagklaramigutandig?


Kommentarer
Postat av: emma

åh gumman jag saknar dig så sjukt mycket!<3

kan du ses på tisdag kanske?

ÄLSKAR DIG!<3

2010-07-12 @ 00:21:28
URL: http://emmaasofiia.blogg.se/
Postat av: emma

jag saknar dig sjukt mycket!<3

kan du ses på tisdag kanske ?

JA ÄLSKAR DEJ MIN UNDERBARA! <3

2010-07-12 @ 00:22:54
URL: http://emmaasofiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0