ae jag kommer inte på nån rubrik aså :D

hej.
kom nyss hem från linköping, åkte det för att fixa nån internetkod eller nått skit. aja efter att jag fixat det så sprang jag bort till ikano o bytte byxdressen jag köpte igår, till en svart i mindre storlek. o så köpte jag ett par jeans shorts o två ringar oxå :) ojoj vvad jag slösar på mina pengar :)  menmen nu ska jag dra ut o slänga mig i poolen o sen lägga mig o sola om jag inte blir tvungen att måla istället. men skriver väl mer sen kanske :)



pusss! :D

Kommentarer
Postat av: emma

nae, vi får verkligen inte tappa kontakten! då dör jag ska du veta.. du är världens bästa gumman. helt underbar! du kommer alltid vara min bästa vän oavsett vad! <3<3<3 jag älskar dig.



älskar din nya tröja baby. :) <3

2010-07-02 @ 18:23:54
URL: http://emmaasofiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0