bläää på mitt humör idag aså!

hej.
sitter o surar i soffan vet inte varför men är typ jämt på dåligt humör numera... aja igår var jag iallafall i linköping med mamma o syster. vi va typ på ikea, ikono o biltema! -.- snacka  oom världens hemskaste affär! :o ska aldrig mer åka dit. bläää. o alla små äckliga barn som sprang omkrig o skrek överallt igår gjorde ju inte direkt mitt humör bättre om man säger så.. jag ska aldrig ha barn fy fasen aså. :p never! men ah jag kötpe en tjocktöja o ett armband o så köpte mamma en mjukisdress till mig. lägger nog upp blder sen. när vi kom hem så spelade jag o fiiia rockband. o sen kom emma hit en liten stund oxå o spelade lite grann typ :)
o idag så har jag spelat rockband typ hela dan förutom när det var stömavbrott. -.- skulle egentligen åkt till linköping idag med o köpt en cykel men så blev det inte för pappa åkte o köpte en på vägen hem från jobbet istället. hihi en rosa :D:D skriver mer ikväll eller imorgon. pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0