Don't you know that you're toxic?

hej.
sitter o lyssnar på musik o ska snart slänga mig i sängen o kolla på film :thumbup: är sjukt trött vet inte varför men ah så äre. men iallafall har inte gjort nått speciellt spännande idag, förutom att varit i linköping typ då inte för att det var så kul men ah det är ju nått iallafall. o sen så har jag typ legat i poolen resten av dan haha råkade somna på en luftmadrass i så sjukt skönt asså. men nu har jag bränt mig lite i ansiktet igen. inte lika skönt faktiskt. o i morgon ska det ju tydligen bli toppen väder så då blire att ligga o steka hela långa dagen. eller kanske ska måla lite oxå för det har jag inte börjat med än... LATMASK :D måste ju käna lite ppengar lixom :) men nae nu ska jag kolla på remember meGODNATT! ;)


Puusssss!





jag tror jag saknar dig...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0