:) ):

hej.
sitter på mitt rum o lyssnar på musik o tråkar. är på super dåligt humör idag med.. DAMP! åååh! :( men iallafall var i linköping en sväng idag, köpte  nya skor (a) älskar dom! o sen köote jag ett par rosa mjukis byxor oxå (a) hihi. o när vi kom hem spela jag rockband med fia en stund. slog nästa sönder trummorna för det gick bajs! så då blev jag arg o skrek o gick upp på mitt rum. snacka om underbart humör jag har! :) o ikväll vet jag ibte riktigt vad jag ska göra antingen vara hemma o tråka eller åka på 50/30 års fest nån stans utanför finspång o träffa tjocka släkten. stannar nog heldre hemma o målar eller nått.. ja får se hure blir. :)


hihihi mina nya skor :D 699:- på scorett :D älskar dom!!!

pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0