Everybody's changing.

hej.
kom typ nyss ut ur duschen var tvungen att tvätta bort all jävla rödfärg o rödfärg luktar fruktansvärt äckligt oxå för den delen :p haha menmen sånt man får leva med. har iallafall målat 33 brädor nu = 330 kronor :D:D:D o det finns massa mer brädor att måla så jag kommer bli rik typ :D :D eller nae. o sen så har jag fått en ny kompis idag oxå. grannungen ida :P haha så sjukt söt asså :D haha hon ska komma hit varje dag nu säger hon... aja får väl se hur det blir med den saken :) o mårgon blire att måla  igen o så ska jag försöka övertala min  kära far att åka till stan med mig :) men nae nu ska jag kolla på snuten i hollywood men mamsen. :)








hihihi :D


pussssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0