i'm genie in a bottle baby.

hej hopp!
orkade inte skriva nått igår men gjorde typ inget speciellt endå, typ låg ute i poolen o solade hela dagen :D så sjukt skööönt!:D älskar vädret! :thumbup:
o idag så vaknade jag runt tio av att det stod nån ute o skrek? :s härligt sätt att vakna på tycker jag (Y) o sen när jag skulle äta frukost så vare massa lustigt folk här? :P men men o sen precis när jag ätit färdigt så kom min lilla jobbiga eller jag mena söta underbara kusin zabina o min farbror hit. så då fick sara vara lektant! :O  leka häst o grejer. xd usch helt slut blev jag av att leka med den där ''lilla'' ungen så sen när dom åkt hem så somnade jag på en madrass i poolen, men fick inte sova så jätte länge för pappa tyckte att det var jätte roligt att sabba för mig o hoppa i vatten så jag blev jätte blöt! :O dålig stil..  aja sen gick vi in o laga mat o sen så gick jag o la mig i solen igen, vilket känns nu kan jag ju lova.. :)  menmen nu ska jag kolla på nån film eller nått :)












puuussss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0