i'm gonna miss you baby!

hej.
vaknade vid halv ETT idag! :O fifan jag hatar att mitt alarm på mobilen inte funkar längre. :( sover bort hela dagarna vafan! men så kan det va.
Men iallafall igår typ solade o badade jag o sen kom mina små kusiner -.- usch.. helt slut blir man av dom. men sen på kvällen så kom emma hit iallfall o vi drog i väg till finspång o körde runt lite med moppen. himla kul faktiskt. vi åkte förbi negern en sväng fy fasen vad han är läskig aså han typ bah sa nått om att vi lovat att ha sex med han eller nått? :O usccccccccch! så vi stack därifrå. sen så åkte vi runt o letade efter nån jävla pizzeria där det var nån. sen så var det nåra läskiga typer som följde efter oss hela tiden o typ släckte lyset på bilen o allt :O inte kul! sen så träffade vi typ två killar som jag inte kommer ihåg vad dom hette just nu men iallafall dom stog vi o pratade med en stund o sen åkte vi hem. o på vägen hem så var vi typ nåra centimeter ifrån att köra på en räv. o så var det en jäkla grävling som sprang på vägen oxå. haha tur att det var emma som körde annars hade vi nog varit döda nu... nejdå jag kör faksktiskt jätte lungt o fint igentligen så hade nog inte varit nån fara (a) ....;)
o nu har emma nog åkt iväg till öland där hon ska va en hel fucking vecka! fy fan vad jag kommer sakna henne ;( buhu... men nä nu ska jag kolla färdigt på filmen jag kollar på.



pusssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0