i'm so tired of falling in love.

hej.
kom hem för en liten stund sen, har varit ute o gått en sväng med emma, riktigt najs för har saknat henne fucking as mycke! helt sjukt äre saknar henne efter typ bara en dag, hur fan ska jag klara mig utan henne när jag flyttar :'( kommer dö.. men iallfall vi gick en ganska lång sväng o emma pratade på som tusan :D hihi. o imorgon blire linköping med mamma fia o bestis :D ah just det måste smsa henne nu.  men ah nu ska jag kolla film o äta jordgubbar så skriver mer imorgon ;)



hihi jag plockade blommor åt emma (a)


tjockis bild :O men iallafall emma plocka fina blommer till mig med :D:D:D


kossor himla läskiga djur det där asså, är livrädd för dom :O


aja pusssssss.


Kommentarer
Postat av: emma

hihi min bestis festis! helt sjukt hur man kan sakna någon så mycket. saknar dig direkt när vi lämnar varandra.. du får inte flytta. :( <3

ååh. jag älskar dig världens bästa. <3

2010-07-06 @ 09:38:39
URL: http://emmaasofiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0