jag ska måla hela världen lilla mamma.. eller ah staketet iallafall. :)

hej.
idag har jag varit jätte duktig o börjat måla staketet *stolt* men fy fasen va varmt det är ute! :O dör typ.. o sen så äre ju roligit att alla jävla blinnagar i hela vånga vill vara med mig o måla. jobbiga är dom o när man slår dom med penslen så får man rödfärg i hela ansiktet! INTE KUL! :O men nu ska jag inte måla mer förns senare ikväll för det är för varmt.
men igår var jag ju iallafall på stan med emma köpte bara en mascara. o sen gick vi ju på bio o kollade på kommissarie späck, sjukt rolig film (y) hihi. o nästan helt ensamma var vi i salongen oxå tror det kom typ 4 stycken till eller nått :P haha. o sen åkte vi hem o jag la mig i sängen o kollade på film :)
men nu ska jag gå ut o bada en stund för är jätte varm :)

pusss!

Kommentarer
Postat av: emma.

jag ska måla hela trädgårdsmöbeln när jag har lust lilla sara ;) <3

2010-07-08 @ 21:42:56
URL: http://emmaasofiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0