nIGGGAh!

hej.
sitter o lysnnar på emma som sjunger jätte fint *host!*.. nejdå hon sjunger faktiskt jätte fint.. NOOOT ;) eller jo fast nae. men seröst nu hon suger verkligen. nä men nae det är jätte fint! hon är min idol. (a)
eller inte...
men iallafall idag har vi varit i finspång o varit på NETTO, ¨Viberga, bävervägen, o pratat med en niggah, åkte mopedofiliten gick ganska bra, pulla fram iallafall. eh oj, RULLA. inte så fula ord! o sen har vi vi8nkat o tutat lite o chillat in tha finspång yao. yäääääääää!
negern hette nerisen o han var från afrika igentligen typ västra yao. riktigt gullig. vi tre ska ha kul ihop o äta bananer tillsammans :) emma gillar bananer..
nä nu gick emma hem :(
men ah nu ska jag kolla på tv. o imorgon ska jag till smultronstället med mamma, ppaappa, fia o EMMMA trorja :D
- Nerisen (negern): har ni varit i afrika nån gång?
- JAG : nae, HAR DU? :D
då blev han tyst o emma skrattade åt mig :(
jag är faktiskt smart igentligen så det så!

lustigt inlägg blev det här men skitsamma. :)


jag o emma för läääääääänge sen :)



pusssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0