So much for my happy ending.

hej.
vaknade vid tolv idag o är ändå sjukt trött skulle kunna sona när som helst. men iallfalll igår var jag på smultronstället med mamma pappa fia o emma. riktigt trevligt typ :) när vi kom hem från söderköping följde jag med emma hem o kollade på när hon målade haha. sen gick vi in o kolla på tv o sen gick jag hem :) o på lördag åker emma till öland i en hel vecka :O jag kommer sakna henne fruktansvärt mycke! ;( kanske ska träffa henne en liten stund i morgon, håller tummarna för det iallafll :) men nä nu ska jag städa mitt rum :( fy fasen vad tråkigt :o
lägger upp bilder från igår o kankse från i tisdags ikväll :)

pussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0