Vadstena i höst då!

hej.
sitter i köket o väntar på att mamma o fia ska komma hem så skriver lite medans jag väntar :)
Fick mitt slutliga intagningsbesked till gymnasiet idag då, kom in på mitt förstahandsval. så i höst blire att flytta till vadsten o gå samhäll/turism på vadstenagymnasiet. alltå måste jag flytta :( men det blir nog kul. hoppas jag.. men iallafall imorse vid typ klockan 11 så kom min syster o väckte mig o sa att hon pappa skulle åka o handla så då gick jag upp. o typ fem minuter senare ringde tessan o fråga om jag ville följa med till stan. så då vart det att stressa som fan. herregud hade inga kläder på mig när hon kom typ.. o sen glömde jag mobilen oxå så fick vända o springa in igen.. himla rolig dag vart det iallafall o hittade lite grejer typ två par jeans leggins, en byxdress, en tröja, solpuder  och nåra nagellack.  lägger ut bilder på det om en liten stund :)



pusss.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag hittade din blogg när jag googlade på vadstenagymnasiet haha ^^

Jag ska också flytta till Vadstena och börja sp turism i höst! Jag är skit nervös, för jag har hört att människorna i Vadstena är sjukt konstiga, men jag hoppas det blir bra :)

2010-07-27 @ 18:23:03
URL: http://duvetcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0