JAG HATAR MIN ALLERGI! :'(

hej.
ligger i min säng o lyssnar på musik  o tråkar för klarar inte av att vra ute på grund av min äckliga jävla fucking allergi :( mår skiiit. det kliar som fan i ögonen är helt illröd. HATART! jag vill ju vara ute i sooolen! :( menmen så äre med det. tänkker gå ut snart iallafall. aja igår kväll så åkte jag till mårn med emma, tessan sara o simon o badade, första gången iår som jag badade där trorja. det var faktidkt ganska varmt i vattnet. vi var inte där så jätte länge o när jag kom hem så slängde jag mig i sängen o kollade på film, Jurassic park o åt jordgubbar (a) men nu ska jag åka ner till blacka o handla med mamma.

bilder från igår.







pusssss.

Kommentarer
Postat av: emma

Snälla ni rösta på mig i Husman Hagberg's tävling! Alla som röstar på mig måste kommentera att det har röstat så blir ni länkade! (Endast dom med blogg behöver kommentera)

2010-06-29 @ 22:12:32
URL: http://emmalundkvistt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0