tonight will be the night that i will fall for you.

hej.
sitter o snackar med lite folk på msn, omg vissa människor asså xd fick nyss en pojkvän trorja :o herregud säger jag bara! xd  hahah ska snart sova men tänkte skriva lite först :)
idag eller ah igår äre ju nu så har jag städat lite grann på mitt rum typ hängt in alla jävla kläder i garderoben o dammsugit vilket verkligen behövdes kan jag ju lova! :P aja har typ inte kunnat varit ute idag heller.. jävla allergi asså! :'( usch.. menmen satte mig vid datorn nåra timmar o kollade runt lite o sen kom emmabus hit (a) vi satt vid datorn en stund o sen drog vi ner till blacka o sen hem till datorn en stund till. o nu har hon åkt hem för typ en timme sen.
Imorgon (idag :P) blir det nog att måla staketet, fy fasen va tråkigt.men får ju betalt fört eller nae inte för att måla staketet för det fick jag redan förra året men ah.  men nu ska jag nanna kudden för annars kommer jag aldrig orka gå up imorgon. sååå..

SOV SÖTT O VAKNA BLÖTT! :)

pusss.





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0