pluggpluggplugg...

tja.
måndag idag då och en ny vecka usch på det. men iaf idag efter skolan så gick jag emma och maria till gymmet en stund trevligt och nu har vi bokat yoga tills imorgon, får väl se hur det går :P jag är typ smidig som en ko :) aja men det blir nog kul. nu sittar jag iaf och pluggar no, blääääääääääää jag fattar seriöst ingenting... fan fan fan. jag kommer inte klara provet imorgon iallafall. IG oh yeah! så äre med det. men nu ska jag nog gå ner en stund och försöka övertala mina söta föräldrar att ge mig pengar till en jacka (a)


jag och emma hade LITE tråkigt på franskan idag så vi målade den här super sexiga bliden med smink :)

snygg jagvet :)


jessica och maria på franskan :D <3



pusss <3

Kommentarer
Postat av: j

snygga tjejor! <3

2010-03-22 @ 23:01:20
URL: http://jjessicamariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0