emma är här :D

hej.
har inte skrivit på ett tag igen nu eller har jag? kommer inte ihåg.. men iaf igår så var jag på stan med emma, köpte skor, shorts, ett linne och en skjorta :) (lägger ut bilder sen när jag orkar). efter stan åkte jag hem o städade lite sen kom emma och tessan hit o vi kollade på film, comming soon och Dear john :D sen åkte tessan hem o jag o emma satt vid datorn en stund o sen sov vi. och idag gick vi upp vid elva typ och åt frukost o sen vare bara att börja plugga fuck va tråkigt! skulle träffat vicktor och henka men så belv det inte... men nu funderar jag på om jag kanske ska gå och klä på mig för har fortfarande pyjamas på mig eller vafanskit samma ska ju ändå gå och lägga mig snart igen :)



pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0