I wanna see u baby, stayin' by my side. ♥

hej.
har inte orkar skriva på ett tag nu. orkar ingentligen inte nu heller men gör det endå :)
Ifredags efter skolan så fäljde emma med mig hem och på kväällen sen kom maria oxå vi åkte till donken med anna och eddie en sväng o sen hem o kolla på film. både jag o emma somnade och missade typ hela filmen. haha aja vid två? nån gång åkte maria hem och då gick jag o emma o la oss. och igår vaknade vi vid typ 10 o då gick vi upp o åt frukost, gick ut i solen o stekte en stund o sen drog vi upp till hålldammen en sväng o solade där. men sen försvann juu solen såklart, våran vanliga tur typ.. :O:O  :thumbdown: så då gick vi hem o satten oss vid datorn? vid typ fem åkte emma hem en stud för hon skulle träffa sin pappa innan han åkte till jobbet. men hon kom tillbaka efter en stund och då försökte vi få henka o vicktor att komma hit men dom ville inte :( så då satte vi oss med datorn i fönstret där vi satt typ hela kvällen tills tolv när emma var tvungen att gå hem.
Och idag så har jag suttit o pluggat som en jävla jude :O har hur mycket som helst att göra nu :(  men nu måste jag fortsätta plugga igen. usch! :O

lägger ut bilder från helgen senare :)


ooh föresten nu har vi fårr våra super snygga klasströjor oxå :) så sjuukt mysiga (a) :D


pussss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0