För fin för denna värld.

hej.
sitter o kollar på svenska hollywood fruar med pappa :)
har inte skrivit på helgen men har inte haft tid typ, har varit med christoffer hela helgen, mysigt ;D i fredags åkte jag först hem för va så jävla trött så orkade egentligen inte åka till stan, men sen så smsa christoffer vid sju nån gång o sa att han vill att kah skulle komma så då fick jag springa som en jävla jude till bussen.. sen åkte jag hem därifrån vid ett typ, fick sitta o kimstad o vänta i en halvtimme på att nån skulle hämta mig.. så jävla kallt. o i lördag så städa jag mitt rum o greja lite o sen kom mongot hit o sov här inatt :) och idag vakna jag vid typ tolv o så fick jag ligga o vänta på att christoffer skullle vakna i typ en o en halvtimme KUL. så då kom emma babe hit lite.. usch vad jag saknat henne. :( aja sen gick emma hem o christoffer pkte oxå hem. o då hjälpte jag fia att ta lite bilder på katten o sen drog vi ner till blacka o köpte mat. ah o sen satte jag mig framför tv:n. senare ikväll ska vi väl käka tårta o ge pappa lite presenter för det är ju farsdag idag :)
o imorgon blire att åka back to Vadstena..



Kommentarer
Postat av: ÄMAH

hihi klart vi är snigga!! ;)

tror inte jag kan nästa helg. eller vilken är det? den som kommer nu eller nästa?

saknar dig bebis :( <3

2010-11-16 @ 16:58:34
URL: http://emmaasofiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0