Där ute finns en värld av långa nätter...

hej.
ligger i sängen o lyssnar på musik, funderar på att kolla på Gossip girl för har inge bättre för mig :)
igår så fick jag änligen åka hem från Vadstena! så jävla skönt. o nu äre lov oxå  :D:D HÄRLIGT! så sjukt skönt at´t vara hemma aså (Y) men iallafall igår kom emma hit och sov här, mysit. och imorse så gick vi upp tidigt för skulle åka in till stan o kolla på OLA på mediamarkt! kom iväg liiite sent för att jag hade  lite smått damp för jag inte hitta nått att ha på mig (A) :D :D :D :D hihihi!men fick hans nya skiva an mamsen, SIGNERAD!. o sen gick vi på stan en stund med tessan :D köpte bara knästrumpor typ. men ah sen åkte jag o emma hem till mig o käka o sen gick hon hem. riktigt lyckad dag faktiskt!! :)

 




emma jag o OLA :D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0