Hate it or love it! ♥

hej.
sitter på mitt rum HEMMA I MITT ÄLSKADE VÅNGA o lyssnar på musik, emma och tessan åkte hem för en stund sen. men iallafall idag gick jag o tessan upp vid typ tio o då fixa jag mig i typ två timmar och sen så drog iv in till norrköpiiing, först tiill polisen o fixa pass o sen till stan o träfffa emmababe! :D fyfan va härligt att äntligen få träffa dom igen, har saknat dom bajs mycke! tessan vare typ 1000 år sedan jag va med! aja efter stan så drog vi hem till mig igen o bara typ satt o snacka! sjukt underbar dag hare varit!  gå ner o sätta mig framför tv:n
o imorgon ska jag till tandläkaren.. :( HJÄLP! vill inte :'( men efter det så ska jag träffa emma och förhoppningsvis tessan med! :D men nae nu ska jag snart gå ner o sätta mig framför tv:n med min lilla mamma o kolla på halv åtta hos mig! haha :D









ÄLSKAR ER TJEJOR! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: FALGKÖÖÖRVEN

JAG ÄLSKAR ER! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-10-07 @ 22:31:51
URL: http://emmaasofiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0