Hur kan jag tro på kärlek?

hej.
ligger i sängen o ska snart sova :D SKÖNT! är as trött.
idag har jag iallafall varit i skolan som vanligt o sen gick jag hem o städa mitt äckliga rum! det behövdes kan jag ju lova! (; haha... sen kolla jag på film med frejda, felicia och elin o sen drog vi bort till skeppet på tjejkväll o målade naglarna, as najsa blev dom :) kanske kan lägga upp en bild imorgon, vi får väll se :)
och imorgon äre fredag  :D:D:D:D o vi slutar vid elva nån gång! sååå skönt! :) o så blire att vara kvar här i helgen med, hoppas på att vi hittar på nått kul! ska iallafall fira lilla emilia som fyller år på lörrrrdag :) eller? :P aja men nu orkar jag inte skriva mer :)

 
SÖT TJEJ!..........fast nae! ;D





GOOOOOOOOOOOOOODNAAAAAAAAAAAAAAATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0