The first cut is the deepest.

hej.
vaknade för typ en timme sen o nu sitter jag i sängen o lyssnar på musik..
igår så var jag emma o sara iallafall i stan o kollade på bio, tusen gånger starkare. riktigt rolig film faktiskt! roligt att träffa lilla fonander oxå för det var typ TUSEN ÅR SEN!?!!? :O saknat henne jätte mycke. :(
ah idag bilre bara att vara hemma. hade egentligen tänk att åka till baka till lilla Vadstena men vill vara hemma så länge som möjligt! just nu känner jag inte alls för att åka tillbaka. saknar allt här hemma sjukt mycke när jag är där. men sen när jag är hemma så längtar jag tillbaka till Vadstena.. men inte nu! längtar som satan till december för då får jag vara hemma i sju veckor! :) men nae nu ska jag plocka ordning lite på mitt rum o börja packa ihop mina saker lite smått. :)

tre bilder från igår!







PUSSSSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0