Gud va du är vacker.

hej.
sitter på mitt rum med frida o lanar ;D kollade  på idol förut, roligt!. skolan idag var läskigt seg, kanske för att jag mådde typ bajsdåligt hela dagen, vad vet jag?!?!?!?!? jag är ju bara en unge... jag hatar iallafall verkligen att vara förkyld! :( blläääää.
sjukt seegt äre här men imorgon får jag äntligen åka hem :D:D:D LÄNGTAR SJUUUKT MYCKE!! shieeet aså måste köpa en födelsedags present till min syster imorgon oxå för hon fyller år på lörrdag :d kan inte fatta att min lilla storasyster redan fyller 20 år!? :o värsta tanten ju :) naedå men ah :) känner inte att jag har så mycke kul att skriva så skriver mer nångon annan dag  :D

lite bilder från dom senaste dagarna :)





 

 



 



dom får räcka så länge :)


pussssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0