du kunde smälta mitt hjärta bara genom att le.

hej.
sitter o lyssnar på musik på mitt rum o tråkar ska snart sova eller kanske kolla lite oth först men ah. har inte skrivit nått i helgen men har inte orkat helt enkelt. men ifredags iallafall så skulle jag ha bara typ chillat med frida o sofie men så blev det icke. dom tvinga iväg mig o träffa carro o massa annat folk. den kvällen sluta väl lite sådär på mimaparkeringen.. haha. aja sen igår så var jag helt död typ. hängde med carro typ hela dan. vi typ gick o kring i vadstena, sola o käka glass. ah o sen på kvällen så drog ja o frida hem till sofie o träffa julia belinda my o vi typ grilla o lite sådära.himla trevligt, men jag mådde inte så bra s¨gick hem o la mig vid typ elva. men kunde inte sova o sen så kom henke in hit oxå o stanna till typ fyra! ah o idag så har jag o frida varit hemma hos sofie o sen på vattengympa. haha rätt kul faktiskt.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0