Everytime I think of you I always catch my breath!

hej.
kom hem för en stund sen o nu ligger jag o fryser som en liten jude i min säng o lyssnar på KENT ♥! har varit nere i blacka o grillat med emma, tessan, tobbe, simon o massa annat folk. trevligt! ah o annars idag så har jag typ varit hemma hos tessan med emma o typ bah chillat o så.
och igår så åkte jag o emma med min syster in till stan o hämta min mamma o följde med dom o handla o sen så åkte ja o emma till halvars o käka glaSS. gott! sen gick vi runt på stan en sväng o kolla lite men inge för har no money.. ah o sen hem till mig o så kom tessan hit o vi typ satt o snacka o lite sådära. sen gick emma hem o jag o tessan drog ner till ica o sen åkte vi o träffa simon lite som jobbade. åkte lite traktor med honom o plocka sten.. as kul NAE! ah o sen hem hit igen o satte oss i sängen o kolla på film, black swan. sjuk film asså...
men nu ska jag nog sätta på ett avsnitt one tree hill o sen sova. G O D N A T T !

IGÅR





FULLT NORMALA TJEJER...









SÅ HIMLA SÖÖÖÖÖÖTA!

IDAG







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0