I'm tired of hiding behind these lying eyes...

hej.
ska snart gå o lägga mig, har så jävla ont  huvet så vet inte vart jag ska ta vägen snart asså! idag har jag inte gjort ett jävla piss.. AS TRÅKIGT menmen. och igår skulle jag ha varit med emma men hon är sjuk så det blev inget med det.. BJAS OXÅ! BLI FRISK KVINNA FÖR JAG SAKNAR DIG! träffade iallafall en sjukt saknad maria på ica igår! snacka om att jag blev glad, börja nästan tjuta vafan! sjukt längesen har inte träffat henne sen skolavslutningen.. ILLA!
ah har suttit o glott på tv med mamma o pappa hela kvällen iallafall, mysigt att umgås med dom lite måste jag ju säga! det gör jag aldeles för lite nu för tiden..saknart!
aja GODNATT! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0