Åt helvete med himlen!

hejsan hoppsan.
sitter o kollar på true talent, rätt tråkigt..
dag så har jag iallafall jobbat min näst sista dag på vikelbygården! känns rätt så jävla as skönt att det är sista dagen där imorgon och sen så får jag ju faktiskt ett par dagar lov innan skolan börjar oxå! kan behövas känner jag.. fast sitta hemma o glo är det värsta jag vet asså så får väl se om jag kan hitta på något men nte så lätt när alla andra jäövlat här hemma redan börjat skolan! anal. men imorgon kväll så ska jag iallafall på bio med mamma och syster, mysigt. och på fredag kanske vi ska åka till ullared? och sen lördag bär det av mt vadstena igen! det ser jag fram emot måste ja ju säga är sjukt trött på dne här hålan nu. det händer verkligen ingenting här. men nu ska jag kolla vidare på tv:n. byebye.






you keep on hurting me even though we do not talk anymore.. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0