Dåligt samvete..

Det värsta jag vet är verkligen att se eller att höra min mamma gråta och nu gör hon det. På grund av mig, för imorgon flyttar jag igen.. Känner mig som en idiot hon har gråtit hela kvällen och gissar på att det kommer bli ännu mer imorgon. Fyfan ibland hatar jag mig själv för att jag i stort sett redan flyttat hemmifrån. fast det verkar ju som att det blir bättre efter ett tag eller jag hoppas det iallafall för vill inte se min mamma ledsen för då blir jag oxå ledsen och fyfam nu gråter jag med... Jag älskar mina föräldrar och jag har haft en fin sommar tillsammans med dom och nu kommer det kännas helt jävla fel att åka härifrån igen. Men tänker åka hem så ofta som möjligt!
Fan oxå.





I forgot to say out loud how beautiful you really are to me. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0