En idiot som jag.

Hej. Sitter i bilen påväg hem från Ullared nu, är sjukt trött och har verkligen dö ont i fötterna! :( förstår egentligen inte det roliga med Ullared.. Tusentals galna jävla kärringar som springer runt som idioter och nästan kör ihjäl en med sina fucking kundvagnar! Hatar människor ibland asså. Men hittade väl en hel del bra grejer endå. Och nu väntar bara en typ tre timmar lång bilresa hem oxå, UNDERBART! men sätter på litte Lasse i lurarna och hoppas på att somna en liten stund åtminstonde! Och sen när jag kommer hem blire att packa upp alla mina saker och sen ner dom igen plus en massa annat skit för imorgon bär det av mot fina Vadstena. Ska äntligen få träffa mina saknade vänner igen! :) Men nu ska jag försöka sova så att tiden kanske går lite fortare! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0